مطلب ارسالی ازamir
موضوعات متنوع
موضوعات متنوع

یارانه بنزین در شهر تهران 13 برابر بودجه محرومیت زدایی در

 مناطق محروم است.

همه محرومین مناطق محروم که تا ابد از محرومیت زدایش نخواهند یافت باید یارانه بنزین ماشین سواری های تهران و دیگر شهرها را بپردازند.

این یارانه های پراکنده و هر دم بیل و خمیر دندانها، سطل های ماست و... روز بروز کوچکتر می شوند و قیمتهایشان هم افزایش می یابد یعنی از دو سو افزایش قیمت را به خریداران خود نشان می دهند یکی با افزایش در قیمت خود و دیگر با کاهش در اندازه خود که یک جور افزایش قیمت به روش معکوس است.

این رویه کاهش در اندازه خود یک جور تبلیغات در جهت تشویق به صرفه جویی و کمتر مصرف کردن کمتر خوردن کمتر پوشیدن و کمتر نوشیدن و ... است.  ایرانی تا می تواند باید خو کند به دادن پول بیشتر و مصرف کمتر.

پول بیشتر را هم باید با کار بیشتر بدست آورد. این کار بیشتر از ریشه همان برده داری نوین است. برده داری کهن صد شرف بر برده سازی کنونی دارد.

زیرا در آن برده داری برده در خانه و مسکن ارباب می زیست و خوراک و پوشاکش و حتی زن و فرزندش بر عهده ارباب بودند و او برای اربابش کار می کرد در اصل اربابان قدیم نوکر برده بردگان خود بشمار می آمدند.

در حالی که برده های نوین مجبورند خود اجاره بهای منزل خود را بپردازند و شکم خود و زن و بچه خود را با عرق جبین خود سیر کنند و کنار آن خدمات و کارش را به اربابها ارائه دهد.

اربابهای کنونی برده را فقط برای زمان محدودی که به کارش نیاز دارند فرا می خوانند و سپس او را به حال خود رها می کنند.

برده داری نوین اینست. اکثراً به قرآن خرده می گیرند که برده داری را به رسمیت شناخته است در حالیکه قرآن این نوع برده داری را مد نظر قرار داشته است که تا قیام قیامت پایدار خواهد ماند. موفق باشین         

سیاوش                               





تاریخ: یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا: